Tip Διατροφής: Η Μπανάνα

Η μπανάνα είναι πλούσια σε κάλιο, δεν έχει περισσότερη ζάχαρη ούτε παχαίνει όπως πιστεύουν πολλοί, απλά περιέχει λιγότερο νερό σε σχέση με άλλα φρούτα.
Η μπανάνα πρέπει να έχει ένα ομοιόμορφο χρώμα. Αν έχει λίγο πράσινο ειναι καπως άγουρη ενώ τα μαύρα στίγματα δείχνουν ότι έχει ωριμάσει αρκετά.
Αν θες να επιβραδύνεις την ωρίμανση, αποθήκευσε τες στο ψυγείο, το εξωτερικό θα γίνει μαύρο αλλά το εσωτερικό δεν θα ωριμάσει.
Αν έχουν ωριμάσει πολύ και δεν τρώγονται μην τις πετάς, μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις για κέικ η να τις κάνεις πολτό να προσθέσεις λίγο λεμόνι και να τις βάλεις στην κατάψυξη. Μπορείς μετά να την χρησιμοποιήσεις για γλυκά και σέικ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.