Νόστιμα Ρεβίθια με Κους Κους

ρεβιθια κους κουςΈνα πλήρες γεύμα που δεν χρειάζεται μαγείρεμα, ιδανικό για να πάρεις μαζί στη δουλειά. Τα ρεβίθια είναι άριστη πηγή πρωτεΐνης, φυτικών ινών και προστατευτικών αντιοξειδωτικών ουσιών. Μαζί με το κους κους αποτελεί ένα χορταστικό και υγιεινό γεύμα. Μην ξεχνάτε, ότι τα φασόλια σε κονσερβα έχουν παρόμοια διατροφική αξία με τα ξέρα, αρκεί να μην περιέχουν πρόσθετα, ξεπλύνετε τα πριν, για να αποφύγετε το πρόσθετο αλάτι.

Υλικά

  • 100 γρ. Κους Κους
  • Ρεβίθια κονσέρβας
  • Μισό Κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • Μισό αγγούρι ψιλοκομμένο
  • δυόσμο

Οδηγίες

1. Παίρνεις το κους κους και το ανακατεύεις με νερό σε ένα μπολ. Το αφήνεις μέχρι να απορροφήσει όλο το νερό. Το βγάζεις από το νερό και το στραγγίζεις.

2. Ανακατεύεις το κους κους με ένα κουτί ρεβίθια που έχεις ξεπλύνει, το ψιλοκομμένο κρεμμύδι, το ψιλοκομμένο αγγούρι και λίγο δυόσμο.

3. Το συνοδεύεις με ένα κομμάτι φέτα.

2 μερίδες

Photo by Ina Todoran for flickr

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.